26 maart 2019 - Reisverslag uit Akaroa, Nieuw Zeeland van Cees en Carla Bergmans - WaarBenJij.nu 26 maart 2019 - Reisverslag uit Akaroa, Nieuw Zeeland van Cees en Carla Bergmans - WaarBenJij.nu

26 maart 2019

Door: Carla Bergmans

Blijf op de hoogte en volg Cees en Carla

26 Maart 2019 | Nieuw Zeeland, Akaroa

Vanmorgen werden we zowaar pas om 8.30 wakker. Voordeel van camperen midden in de bossen. Lekkere douche genomen en een ontbijtje en weer op pad. 200 km dit keer richting Akaroa. Wederom een prachtige rit door de bergen. Zo'n 80km van Christchurch waar we morgen eindigen. Vandaag geen zon, behoorlijk wat wind maar wel 23 graden dus de korte broek kon gewoon aanblijven. Wat hebben we het getroffen met het weer de afgelopen weken. Als we 1 of twee buien hebben gehad de afgelopen periode dan is het veel. Veel zon en wei ig wind dus echt het perfecte vakantie weer.
In Akaroa aangekomen het dorpje verkend en nog wat souvenirs gescoord. En toen de camping opgezocht. Een prachtig plekje met een view o er het dorp en de haven.
We hebben al een restaurant besproken waar ze een plank met zee banket hebben waar we ruim van gaan genieten. We moeten hiervoor wel de berg aflopen en vanavond weer terug naar boven. Maar je moet er wat voor over hebben. Gezellig nog even samen eten op de laatste avond met de camper. Morgen leveren we de camper in en slapen we nog een nachtje in een hotel. Dan zit deze vakantie er alweer op.

• 26 Maart 2019 - 12:37

Lenie:

dank je wel voor je mooie verhalen . leuk om zo mee te kijken en een goede terugreis.

• 26 Maart 2019 - 19:19

Will Heijndijk:

Hallo Carla,Cees en kids
    Jochem heeft verschillende keren jullie reisverslag doorgestuurd en we hebben er van genoten.
    Wat hebben jullie prachtige plekjes bezocht en genoten met elkaar.
    Soms voor ons herkenbaar omdat wij ook een rondreis gemaakt hebben door het
    Noorder-en het zuidereiland
    We wensen jullie een voorspoedige reis naar huis en bedankt voor de mooie reisverhalen.
    Groetjes van Jan en Will Heijndijk
    I

• 27 Maart 2019 - 15:00

Leontine:

Het was echt heel leuk om jullie reisverhalen te lezen. Conclusie.. daar wil ik ooit ook een keer naar toe!! Bedankt voor het delen, geniet er nog even van en dan een hele goede reis terug naar ons kikkerlandje. Jullie gaan een mooie tijd tegemoet lekker voorjaar, met vast een mooie tuin in bloei!!

Doeiii groetjes allemaal xxx