11 maart 2019 - Reisverslag uit New Zealand, Nieuw Zeeland van Cees en Carla Bergmans - WaarBenJij.nu 11 maart 2019 - Reisverslag uit New Zealand, Nieuw Zeeland van Cees en Carla Bergmans - WaarBenJij.nu

11 maart 2019

Door: Carla Bergmans

Blijf op de hoogte en volg Cees en Carla

11 Maart 2019 | Nieuw Zeeland, New Zealand

Vandaag een wat rustigere dag, in ieder geval niet veel kilometers gevreten. Vanmorgen lekker wakker geworden met een ontbijtje voor de camper. De zon liet zicht nog even niet zien. Die kwam pas toen we op het veerpontje naar Russell zaten. Een lekker tochtje over de baai waarna we op het gemak het dorpje hebben bekeken en een lekker bakje cappuccino op een terrasje hebben gedronken. Rond het middaguur zijn weer weer terug naar Paihia gevaren. Snel een paar boodschapjes gedaan en de camper in om de Haruru falls te bekijken, hierna nog even rondgereden door Waitangi, wat huilend water betekent in maori. Het verdrag van Waitangi werd hier getekend op 6 februari 1840. Door dit verdrag maakte het Nieuw Zealand deel uit van het Verenigd Koninkrijk.
Terug op de camping een wasje gedaan en wat gelezen in de studieboeken (moet tenslotte ook gebeuren) strakjes lekker eten en plannen maken voor morgen. Dan gaan we weer op pad richting Waipoua Forest. Waar Kauri bomen staan die tot de grootste bomen ter wereld behoren.

• 11 Maart 2019 - 03:28

Ina Kloos:

Geniet van jullie reisverslag en foto’s. Prachtige reis.

• 11 Maart 2019 - 04:54

Leontine:

Hallo,
    Leuk om de afgelopen dagen weer te lezen, zo maken wij het ook een beetje mee!
    Wederom prachtige foto's! Ga zo door en geniet er weer voor!
    Liefs voor jullie vanuit en koud en regenachtig Zwartewaal. xx

• 11 Maart 2019 - 07:09

Silvia Pinkster:

Wat een mooie reis om te doen met een camper.
    Ik geniet ook van de prachtige foto's en het leuke reisverslag. Fijne reis nog .En ik volg jullie vanuit het stormachtige kikkerlandje.