4 t/m 6 maart 2019 - Reisverslag uit New Zealand, Nieuw Zeeland van Cees en Carla Bergmans - WaarBenJij.nu 4 t/m 6 maart 2019 - Reisverslag uit New Zealand, Nieuw Zeeland van Cees en Carla Bergmans - WaarBenJij.nu

4 t/m 6 maart 2019

Door: Carla Bergmans

Blijf op de hoogte en volg Cees en Carla

06 Maart 2019 | Nieuw Zeeland, New Zealand

Na een lange reis zijn we maandagochtend vroeg in Auckland geland. We waren gelukkig snel door de douane heen, even gezocht naar de pendelbus die ons naar het camperverhuurbedrijf bracht. Daar begon weer het wachten, ruim 1.5 uur voor we aan de beurt waren om in te checken. Dus pas laat op pad naar Te Pahu waar we aan het einde van de middag eindelijk aankwamen bij de familie.
S’avonds gezellig met z’n allen gegeten en bijgekletst waarna we vroeg onder de wol gingen. We waren immers al vanaf zaterdag ochtend in de benen met af en toe een hazen slaapje dus we rolden om van de slaap.
Na een lange welverdiende nachtrust zijn we s’morgens na het ontbijt even Hamilton in geweest. Elliot ging s’morgens vliegen en zou ons in de middag de farm laten zien.
Na de lunch heeft hij ons met de helicopter rondgevlogen boven de farm. En daarna nog met de 4x4 de berg op. Colin is daarna nog met Elliot met de buggy en de honden koeien wezen voeren op de farm. Een super leuke middag. Waarna we weer heerlijk hebben gegeten hebben bij tante Nel.
Straks als we hier vertrekken zijn we zeker een stuk zwaarder door al het lekkers wat we hier te eten krijgen.
Vandaag zijn we met de Petrol van Elliot naar Roturua geweest. We hebben de geisers bezocht en een wandeling gemaakt door de bossen tussen het groene en blauwe meer. Colin heeft ons gereden wat hij prachtig vind in zo’n grote 4x4. Weer een lange dag dus vandaag maar weer op tijd onder de wol. We hebben namelijk nog steeds wel wat last van het tijdsverschil.

• 06 Maart 2019 - 07:24

Carmen:

Wat een mooie start van de vakantie!!

• 07 Maart 2019 - 04:56

Helen Verduijn:

Ziet er geweldig uit toch maar op mijn lijstje zetten?

• 10 Maart 2019 - 14:32

Leontine:

Wauw dat klinkt helemaal geweldig! Wat zal Colin genieten, voor het is alles nieuw en dan gelijk zulke leuke dingen meemaken!