20 maart 2013 - Reisverslag uit Te Anau, Nieuw Zeeland van Cees en Carla Bergmans - WaarBenJij.nu 20 maart 2013 - Reisverslag uit Te Anau, Nieuw Zeeland van Cees en Carla Bergmans - WaarBenJij.nu

20 maart 2013

Door: Carla

Blijf op de hoogte en volg Cees en Carla

20 Maart 2013 | Nieuw Zeeland, Te Anau

Woensdag 20 maart 2013
Vandaag zijn we van Wanaka naar Te Anau gereden een rit van 2 uur 50 min, 230 km. Het eerste deel van Wanaka naar Queenstown was een mooie rit met hele mooie uigezichten(zie foto's) De taken waren goed verdeeld, Cees sturen en ik foto's maken, ieder zijn ding toch? In Queenstown hebben we lekker even rondgewandeld. Een leuke bruisende plaats met leuke winkeltjes. Lekker even wat gegeten en souveniertjes gekocht daarna weer aan terug naar de camper om onze reis naar Te Anau voort te zetten. We zijn nog op zoek geweest naar de plaats waar ze bungie jumpen maar dat konden we niet zo gauw vinden en aangezien ik toch zelf niet zo heldhaftig ben, en alleen maar wilde kijken hebben we het maar gelaten voor wat het was. De tocht van Queenstown naar Te Anau was in het begin mooi langs het water maar de laatste pakweg 150 km waren erg lang en saai. Volgens ons het saaiste deel van New Zealand wat we tot dusver hebben gezien. Lange rechte wegen.... maar uiteindelijk hebben we ons doel bereikt en waren we rond half zes in Te Anau waar we boodschapjes hebben gedaan en een camping hebben gezocht. We staan weer aan een meer maar dit keer heet de camping wel lake view, maar zitten we nog wel een eindje van het meer af maar dat maakt ons niks uit, zo' n plekje als gisterenavond vind je niet elke dag.
Tot morgen....

• 21 Maart 2013 - 07:44