15 maart 2013 - Reisverslag uit Picton, Nieuw Zeeland van Cees en Carla Bergmans - WaarBenJij.nu 15 maart 2013 - Reisverslag uit Picton, Nieuw Zeeland van Cees en Carla Bergmans - WaarBenJij.nu

15 maart 2013

Door: Carla

Blijf op de hoogte en volg Cees en Carla

15 Maart 2013 | Nieuw Zeeland, Picton

Vrijdag 15 maart 2013,
Vandaag de dag van de overtocht. In principe een beetje een saaie dag.We waren natuurlijk veel te vroeg bij de boot zodat het best een tijdje wachten was. Maar onze buurtjes van de camping stonden voor ons dus we hebben de tijd lekker volgekletst. Beetje ervaringen uitwisselen is altijd leuk. De boot kwam op kiwitijd aan dus veel te laat en pas nadat alle schapen, koeien, vrachtwagens, motoren en auto's aan boord waren mochten de campers. De overtocht duurde drie uur waarvan we een tijd aan dek hebben gezeten maar door de wind werd het op open zee toch echt te koud. Toen we de tussen de eilandjes bij het Zuidereiland doorvoeren werden we verwelkomd door een groep dolfijnen. Hopelijk zien we er daar morgen nog veel meer van. Na aankomst in Picton hebben we direct het eerste caravanpark gepakt. Klein maar fijn. Morgenvroeg vertrekken we toch vroeg, en al met al was het al was het al over zessen toen we aan kwamen. Vanavond nog even lichte paniek omdat ik per ongelukt het reisschema heb gedelete, gelukkig zat het nog in mijn hoofd dus konden we het snel genoeg weer opnieuw in elkaar draaien, maar niet zo'n handige actie al zeg ok het zelf. Morgen waarschijnlijk wat meer actie.Tot later...

• 15 Maart 2013 - 10:14

Ardy:

tof zeg die dolfijntjes!

• 15 Maart 2013 - 10:35

Inguuh:

Niet alleen die dolfijnen, maar schapen is ook wel tof. Nu heb je alleen wat uit te leggen Cees.

Grtz

• 15 Maart 2013 - 11:18

Ingrid:

ziet er geweldig uit wat een beleving moet dit zijn geniet ervan !

• 15 Maart 2013 - 11:42

Hans Van Everdingen:

Zo'n saaie dag willen we hier ook wel!

• 15 Maart 2013 - 15:52

Karla :

Wauw dat ziet er prachtig uit en die dolfijnen!

• 15 Maart 2013 - 19:34

Angelique Kuiper:

Die dolfijnen, geweldig!

• 16 Maart 2013 - 00:37

Lineke:

schitterend Carla en Cees vooral die dolfijnen!!!

mijn lievelings dieren.