9 en 10 maart 2019 - Reisverslag uit New Zealand, Nieuw Zeeland van Cees en Carla Bergmans - WaarBenJij.nu 9 en 10 maart 2019 - Reisverslag uit New Zealand, Nieuw Zeeland van Cees en Carla Bergmans - WaarBenJij.nu

9 en 10 maart 2019

Door: Carla Bergmans

Blijf op de hoogte en volg Cees en Carla

11 Maart 2019 | Nieuw Zeeland, New Zealand

Gisteren was het heerlijk wakker worden met een zonnetje. Even langs het strand gerend maar dat viel tegen. Ik had het verkeerde tij want met hoog water is het strand zwaar. Na het rennen met Colin een frisse duik in de zee genomen en daarna een lekker ontbijt met eieren en spek. De dag kon niet beter beginnen. Na het ontbijt hebben we de camper verplaatst van de camping naar het parkeer terrein en hebben we een wandeltocht van 2 uur gemaakt naar Cathedral Cove. Net toen we weer in de camper zaten ging het regenen. Col heeft ons weer veilig van Hahei naar Sandspit gereden. Een tocht van 235 km dwars door de bergen en dwars door Auckland. Nu pas goed gezien hoe immens groot die stad is. Uiteindelijk een hele lange dag. Eindelijk in Sandspit aangekomen hebben we nog even door het dorp en haven gewandeld het zag er erg mooi uit met de ondergaande zon.
Na een lekkere nacht slapen en een heerlijke douche en ontbijt zijn we weer vertrokken voor een rit van 173 km naar de Bay of Islands, dit keer Cees achter het stuur. Rond lunchtijd kwamen we in Paihai aan waar we even hebben rondgekeken en lekkere lunch hebben genuttigd aan de haven. Wat een prachtig gezicht op de baai.
Uiteindelijk hebben we een camping gezocht waar we twee nachten blijven. Het is een schitterende plek aan het water waar we een zonnige plek hebben. We zitten nu heerlijk onder een boom in de schaduw te genieten van een wijntje en een biertje. Morgen gaan we kijken wat hier allemaal te doen is.

• 11 Maart 2019 - 05:30

Helen Verduijn:

Geniet met jullie mee, lijkt me heerlijk dit te doen, blijven schrijven zodat we meegenieten