Bijna zover. - Reisverslag uit Rockanje, Nederland van Cees en Carla Bergmans - WaarBenJij.nu Bijna zover. - Reisverslag uit Rockanje, Nederland van Cees en Carla Bergmans - WaarBenJij.nu

Bijna zover.

Blijf op de hoogte en volg Cees en Carla

26 Februari 2019 | Nederland, Rockanje

Nog twee daagjes werken en dan is het zover.
Het leek allemaal zover weg toen we boekte maar ineens is het bijna zover.
Precies zes jaar later gaan we terug naar New Zealand. Dit keer met beide kinderen.
Eerst bezoeken we familie maar we gaan ook met de camper weer beide eilanden bezoeken. Colin is er nog nooit geweest en we willen hem alle mooie plekken laten zien. Maar we willen ook op sommige plekken wat langer blijven, iets waar we vorige keer niet aan toe zijn gekomen.
Kortom het wordt vast weer een prachtige reis. En omdat mij werd gevraagd of ik weer een blog wilde bijhouden en ik het oude blog weer tevoorschijn getoverd en zal ik jullie op de hoogte proberen te houden van onze reis.
Ik hoop dat jullie op deze manier een beetje mee kunnen genieten.

  • 26 Februari 2019 - 17:27

    Sandra Schuurmans:

    Hoi Carla, Cees , Daphne, Colin.

    Ik Wens jullie alvast een hele goede Vlucht richting New Zeeland,
    Hele mooie Reis en Avonturen gewenst.
    Hoop ik jullie zo kan volgen.
    Groetjes van Sandra Schuurmans .

  • 26 Februari 2019 - 20:57

    Paulette Elens:

    Lijkt me heel leuk jullie te volgen. Alvast een goede reis en een prachtig avontuur gewenst!
    Liefs, Paulette

  • 27 Februari 2019 - 03:55

    Erwin :

    Leuk Carla om jullie op deze manier te volgen. Alvast een hele fijne vakantie, en geniet van deze geweldige reis!

    Gr,
    Erwin

  • 27 Februari 2019 - 04:53

    Trudie Kassels:

    Lieve allemaal
    Wij wensen jullie fijne vakantie en heel veel plezier met z'n viertjes
    Groetjes uit Alblasserdam van Sjaak en trudie

  • 27 Februari 2019 - 04:59

    Renee:

    Een onvergetelijke vakantie , heerlijk met zijn 4-tjes. Ben benieuwd naar alle mooie verhalen en plaatjes <3

  • 27 Februari 2019 - 05:17

    Carmen:

    Leuk Carla, om jullie zo te kunnen volgen. Ik ga weer meegenieten. Ik wens jullie alvast een hele mooie reis.
    Liefs, Carmen

  • 27 Februari 2019 - 05:37

    Carol Bergmans:

    Fjne reis horen wel van jullie

  • 27 Februari 2019 - 08:27

    Sjanie:

    Ik wens jullie een hele fijne reis, veel over het land gehoord van je moeder. veel plezier met de vakantie.
    Groetjes van Sjanie.

  • 27 Februari 2019 - 08:47

    Ted En Jeannette:

    Geniet ervan met z'n viertjes,
    heel veel plezier en een veilige reis!
    Ted en Jeannette

  • 27 Februari 2019 - 14:38

    Lenie Vermeer:

    hele fijne reis en heel erg leuk om jullie te volgen

  • 27 Februari 2019 - 15:50

    Erik Van Der Plaats:

    Een hele fijne vakantie gewenst ik kijk al uit naar jullie reisverslagen.

  • 27 Februari 2019 - 15:53

    Leontine Agema:

    Hallo Cees Carla Daphne en Collin,

    Leuk om jullie zo te gaan volgen. Ik wens jullie een goede reis toe en een fantastisch verblijf!
    Heel veel plezier! Veel liefs xx

  • 01 Maart 2019 - 15:43

    Miranda Van Gilst:

    Veel plezier Carla, Cees, Daphne en Colin, maak er een mooie reis van.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cees en Carla

Actief sinds 12 Feb. 2013
Verslag gelezen: 525
Totaal aantal bezoekers 17922

Voorgaande reizen:

02 Maart 2019 - 28 Maart 2019

Nieuw Zealand 2019

27 Februari 2013 - 28 Maart 2013

Rondreis Nieuw Zeeland

Landen bezocht: