Voorpret - Reisverslag uit Zwartewaal, Nederland van Cees en Carla Bergmans - WaarBenJij.nu Voorpret - Reisverslag uit Zwartewaal, Nederland van Cees en Carla Bergmans - WaarBenJij.nu

Voorpret

Door: Carla

Blijf op de hoogte en volg Cees en Carla

14 Februari 2013 | Nederland, Zwartewaal

Hallo allemaal,
Leuk dat jullie je hebben aangemeld om ons te volgen op onze reis naar Nieuw Zeeland. Hoewel ik nog gewoon aan het werk ben en Cees voor de 3e keer deze winter is geveld door de griep gaan de voorbereidingen natuurlijk gewoon door. Hotel geboekt in Singapore voor de 15 uur die we daar strakjes gaan doorbrengen. Hopelijk kunnen we dan even een beetje bijslapen voor we aan het tweede gedeelte van de reis beginnen. Nieuw Zeelands geld besteld ook niet onbelangrijk  en nu net ook een hotel geboekt in Christchurch voor de laatste nacht. Wat wel grappig was is dat ik even wilde checken hoe en hoever we straks moeten lopen vanaf de camper inlever locatie naar het hotel. Druk in de weer met google maps en wat blijkt….. het ligt precies naast elkaar  twee minuten lopen om precies te zijn.. is dat even handig. De volgende ochtend kunnen we gebruik maken van de shuttle dienst naar het vliegveld dus goed geregeld allemaal. Nu is het aftellen op het werk, en komend weekend de laatste dingen kopen en al een beetje gaan verzinnen wat ik allemaal in de koffer ga stoppen. Ik geniet nu in ieder geval al van de voorpret!!

  • 14 Februari 2013 - 20:14

    Lineke:

    Lieve Carla en Cees,

    voorpret is altijd erg leuk!

    maar wens jullie een hele fijne reis toe naar Nieuw-Zeeland.
    geniet ervan!

    zal je verslagen volgen meis.

    Liefs van Lineke

  • 14 Februari 2013 - 20:39

    Wil:

    Hoi nichtje gaat nu toch wel opschieten jullie grote reis ga jullie zeker volgen veel liefs

  • 14 Februari 2013 - 22:22

    Sandra Schuurmans:

    Hoi Carla en Cees,
    Allereerst beterschap voor Cees,snel beter worden hoor Cees.
    Ik wil jullie bij deze al vast een hele goeie en mooie,fijne reis toe wensen.
    Succes met alles wat jullie thuis nog moeten doen en regelen,en ik ga jullie zeker volgen hoor,super leuk dat ik dit kan en mag volgen.
    Heel veel goeds gewenst hoor,en hele mooie reis.
    Groetjes van Sandra.xxx

  • 15 Februari 2013 - 06:39

    Daphne Bergmans:

    Jeej! Kunnen we lekker knuffelen! Have fun! Xxxxxx

  • 15 Februari 2013 - 09:08

    Annemiek:

    Hoi Carla en Cees,

    Ik krijg zo'n zin om in die koffer te kruipen. Het is erg leuk dat wij nu mee kunnen reizen digitaal met jullie.

    Groet, Annemiek

  • 15 Februari 2013 - 17:22

    Miranda:

    Hoi Car,

    Spannend he, die voorpret alleen al is zo geweldig. Ik hoop dat Cees opgeknapt is voordat de grote reis gaat beginnen, want ik weet van mezelf, om weg te gaan met volle holtes en dan zo lang te vliegen, is niet echt een pretje.

    Geniet nog even van de voorpret.

    xxxMiranda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cees en Carla

Actief sinds 12 Feb. 2013
Verslag gelezen: 591
Totaal aantal bezoekers 17898

Voorgaande reizen:

02 Maart 2019 - 28 Maart 2019

Nieuw Zealand 2019

27 Februari 2013 - 28 Maart 2013

Rondreis Nieuw Zeeland

Landen bezocht: